Hodit se k sobě postavou...

11.04.2009 23:09

Děcka, jak píše ten Šimek s Grosmanem v nějkém tom svojem dialogu, že jako se k sobě kluk se svojou babou hodí postavou, tak já nikdy nechápala, jak to má vypadat, to hodění se k sobě postavou. Ale jako já vám teďka úplně přemýšlala nade mnou a Daliborem, a úplně mě prostě tak nějak spontánně napadlo, že se k sobě hezky hodíme postavou, no a teďka jsme se v tom ještě vzájemně ubezpečovali!:-D

Jako že mezi náma není nějaký moc velký rozdíl, aby to bylo nepraktické nebo směšné, ale zároveň mi připadá dost velký, abych si vedle něj nepřípadla jako nějaká mařka prostě!:-) No víte, co myslim, ne? Že je tak akorát větší než já, aby to bylo takové vyrovnané. A ani není moc hubený, abych si připadala zas divně jako, kdyby to byla taková vytáhlá tyčka!

No a když se třeba mrknem na lidi obecně, tak vám musím říct, že třeba s moc malýma lidma si připadám hrozněvelká a nemotorná - takové hrozné nemehlo - tak k těm se taky postavou nehodím:-D To je fakt důležité jako pro ten pocit váš, jak se ke komu hodíte postavou! No fakt!:-D

—————

Zpět