Velké velké vysvětlení!

16.02.2009 01:06

Takže děcka! Tady jedno velké velké vysvětlení, co to všecko tady znamená! No abych byla stručná (já nebudu, já vám to rozdělím do více článků, abyste to všecko přečetli - já raději čtu krátké kapitoly totiž! To je taková bouda na vás s tím rozdělením vlastně!), tak jsem to tu potřebovala vyčistit, protože mě to psaní začlo hrozně štvát. Já to teda chtěla všecko smazat, ale nakonec jsem to začla archivovat a mazat a taky jsem si pár článků během té archivace přečetla a úplně jsem si to tu zas chtěla začít psát! Tak mě to navnadilo, no představte si to! Akorát jsem to tu prostě chtěla vyčistit. Třeba ty rubriky jsou na prd - já stejnak všude píšu všecko a tak! A je to pak takové nepřehledné! Takhle to bude mnohem lepší - no to mi věřte! Ještě si musím zarchivovat diskuse, ale to bude těžké, tak se mi do toho nechce:-/ Ale jsem na sebe hrdá, že jsem to zvládla tak rychle! Já myslela, že když se hecnu, tak to zvládnu během tohodle týdne následujícího, ale já jsem pak úplně měla taký palčivý pocit, že vám toho musim spoustu říct a předat a tak, a taky jsem měla absťák psací, tak jsem se hecla a pročistila to teďka a teďka vám tu toho spoustu spoustu napíšu! To se těšte jenom!:-D

—————

Zpět