Tak jsem to tu pěkně rozčlenila!:-D

08.09.2008 12:52

No tak jsem se rozhodla, že si tu stránku tady trošku rozčlením a mám z toho velkou radost!:-D Akorát teda nevim, jestli ty rubriky moje budou mít nějaký význam, páč to tam asi budu zařazovat tak nějak náhodně - ale prostě se mi to líbí, jak mám po té pravé straně tolik čudlíků!:-D

No možná jsem to měla napsat do těch majstrštyků, protože mám velkou radost z toho, že se mi to tak hezky povedlo, protože jsem s tím měla problémek maličký a ten jsem vyřešila!:-)

No a ještě uvažuju, že bych dala jednu kategorii - to co čtu by tam bylo! Akorát nevim, jestli to nemám udělat společně s tou Moje moudra! Ale zas nevim nevim, jestli by to bylo moudré! No popřemýšlím!

Jinak jste si jistě všimli, že tenhle oddíl - jako Blog - se věnuje mojemu blogu - jako těm technickým věcem a tak! Si myslim, že si ten blog vlastní kategorii zaslouží, protože mi dělá samou radost! Však Vanda chtěla, ať si ho pojmenuju Hanin kopr - nechtějte vědět proč - já to vim, vanda to ví, martina to ví a to stačí! No a Martina říkala, ať to tak nejmenuju, že je to blbé - to už vůbec nechtějte vědět proč! Já to vim a ona to ví a to stačí až až!

—————

Zpět