Sprostá slova!

16.02.2009 01:59

Děckáááá, to je hrozné! Já vždycky když jedu do Havířova za babičkou nebo do Rychvaldu nebo do Milotic, tak mám strach, že budu mluvit sprostě (tam se to nesmí). Jako myslím úplně že mi ani nedojde, že mluvim sprostě, protože se z toho už stal můj každodenní chleba!:-D Tak já to omezím děcka! Někde se prostě ňáké slovo hodí a nic s tím nenaděláte. Ale kde to nebude přispívat k estetickému dojmu z té konverzace nebo proslovu mojeho, tak tam to omezím. A vy se mě budete ptát: "Jaktože nemluvíš sprostě?" A já budu říkat: "Omezuju to!":-D To bude dobrý, to už se těším!:-D

No a už mám prvního adepta, kterého budu používat místo sprostých slov. Je to "Ajta krajta!":-D Mi to přijde hrozně vtipné sousloví! To má myslim Honza od skautů (on to něříká, jen včera to řek a mi se to zalíbilo:-D). Akorát to asi bude zezačátku hrozně divné. Ajta krajta. Jako aby to neznělo divně! Tak se mi nesmíte smát děcka, až to budu říkat!:-D Já to musim ještě natrénovat, jak to správně říkat, aby to bylo dobrý a mělo to ten správný říz, víte?:-D

—————

Zpět