Pro Vandu o Moravcovi!

11.03.2009 18:08

No jak někteří jistě víte, tak je Vanda právě nemocná doma v Ostravě a asi se nudí, protože mi psala, ať už sem napíšu asi to, co jsem avizovala v těch novinkách nebo aktualitách nebo co to je - prostě ty krátké zprávy (v ideálním případě:-)) tam v levém sloupci. Abych si vůbec připomněla, o čem jsem psala, že sem napíšu, tak jsem si to musela sama přečíst, a Vandys, asi pro tebe nemám dobrou zprávu - u většiny věcí absolutně netuším, o co šlo:-D Akorát toho Moravce si pamatuju - asi velký zážitek nebo co:-) Tyjo, ale už jsem to tolikrát vyprávěla, že se mi už ani nechce, ale tak že jsi to ty;-)

Takže jsem ten Moravec souvisí s těma dějinama médií vyčerpávajícíma! Jsem tam seděla a poslouchala. Jako on ten pán je někdy vtipný celkem, někdy mluví aji zajímavě, ale taky nakecá spoustu blbostí nepodstatných - jako které dny v týdnu vozily dostavníky v 16. století do Prahy na Maloměřické náměstí poštu a tak:-D No tak jsem se tam nudila a psala Frkáčovi, že hrůza, a ona na to, že u ní super, že je na Moravcovi. Tak já že ho tam dojdu okouknout o přestávce (on je totiž čtyřhodinový asi). Jsem došla a zůstala. Fakt výborný je. Takový hodný hrozně na všecky. Martina řikala, že tam bude chodit místo terapie nějaké, že on na ni jako má terapeutické účinky nebo co:-)

No tak abych to nezdržovala, tak Moravec začínal tu druhou část nějakým obrázkem a ptal se, jestli to umíme dát do ISu, že bysme to tam jako dali. No a já kývala jak hlupá, páč mi je vždycky líto, když nikdo nereaguje na ty přednášející, tak já už jsem se nějak naučila vypadam tak nějak zúčastněně a vůbec. Jsem se vůbec necítila být v ohrožení, ale to byla chyba jako, páč on na mě, že když prý teda tak kývám, tak že jestli bych mu pak nemohla dát mail a že bych to tam vložila:-)

Děcka, to vám řikám na rovinu, já z toho byla úplně v tyči:-D Já do toho předmětu totiž ani nechodim, a teď jsem si nebyla jistá, jestli jestli to zvládnu a tak - víte co, to jsou ty pochyby iracionální aji. No ale jako šla jsem za ním po hodině a že mu to tam rovnou vložim, jestli chce, a on že teda jo, tak jsem tam byla sama s Moravcem a úplně zkušeně jsem to tam vložila a on mi moc děkoval a řikal, že skvěle a že se bude těšit příští týden:-D To on je takový hrozně pozitivní děcka - na mě to též mělo také terapeutické účinky:-D No tak to je velký příběh s Moravcem teda:-)

—————

Zpět