Předtucha o Prckovi!:-D

11.04.2009 22:45

Tak jsem vám dneska jela s mamkou a taťkou (Ano, ano, spokojená šťastná rodinka:-P) na Hukvaldy a chtěla bych tady vypíchnout tři takové stěžejní body.

1) Zase se mi vyfoukla duše, takže jsem byla pěkně nas..štvaná.

2) Ty kopečky se mi loni zdály nějaké větší, a to jsem tehdy ani neměla píchlo.

3) To nejlepší nakonec. Úplně jsem celou dobu měla předtuchu, žepotkám Prcoňa a aji jsem na něj myslela onehdá, jak jsem jela vlakem dom a představte si, že jsem na něj fakt narazila:-D Ve Fryčkách, kousek od Strakošů, nás míjel ve svém drňáckém nablýskaném Erku:-D No Fakt Fryčovický Frajer s velkými F:-D

Jo a když už píšu o tom vlaku - teďkonc jsem jela s hrozným klukem ve vlaku - byl hrozně důležitý, furt telefonoval (měl volání zdarma) a všem lidem, kterým volal, říkal Draku nebo Sluníčko. Taky měl ten velký diář a tvářil se hrozně důležitě. No pako prostě!:-D

—————

Zpět