Právě čerstvě založeno!:-D

07.09.2008 20:16

Tak jsem si konečně ten blog založila a zkoušim se na něm nějak zorientovat, tak jsem zvědavá, jak mi to půjde, ale jako zatim dobrý, zatim mám radost! Fakt asi jednoduché jako facka! Akorát teda jsem z toho blogu trošku nervózní! Jako jestli se mi teďka krize nedostaví tvůrčí a komunikační, že jako nebudu vědět, co sem psát pořád! Nebo mám taky strach, jestli tu moji doménu nebo jak se to jmenuje nedají někomu jinému, kdo by s tím dělal něco rozumného a ne také tyčoviny! No a taky nevim, jestli tu můžu psát jak mi zobák narost - jako trošku sprostě myslim! (Proto taky ty tyčoviny.) No jo! Vždyť já ještě nikdy blog neměla, tak vědět nemůžu! Ale jako jestli mi to nikdo nesmaže, tak už se můžete těšit na příhodu, jak jsem nakupovala na polívku, protože o to se potřebuju podělit s někym - o taký zážitek! A taky na anketu se těšte, jestli se mi tu najít podaří!

—————

Zpět