Nuda, nuda, nuda...

04.06.2009 10:37

Ve dvanáct jdu na sociologii umění a vůbec se mi nechce čekat... A ty výpisky (cizí) asi ani číst nebudu nakonec. Já nevim, někomu se možná líbí, že to bude z přednášek, že člověk nemusí číst žádnou literaturu, ale jako mě to tak trochu sere. Učit se z ciczích poznámek je totiž hrozná hrpzná otrava... Ono vůbec, učit se z poznámek, není nic moc. Já si vždycky udělám aji z té literatury poznámky, no a nakonec je pak nečtu, protože mě to hrozně neba!:-D Asi se budu muset tak nějak poučit a konečně přestat dělat poznámky a prostě jen pozorně číst. Víte jak - přemýšlat o tom a tak...

No ještě k té sociologii umění... Celkově nic moc předmět. Ten výklad byl takový málo ucelený - prostě spíš změť jmen a tak... Zvláštní - prostě mi to přišlo hrozně bezkoncepční, ale co dělá přednášku koncepční fakt nevim:-) Ale třeba přednášky i zkouška do obecky - to bylo geniální! Zkouška dobrá - fakt podle mě testovala, co měla (v rámci možností) + četla jsem si své poznámky z hodin a fakt jsem se několikrát rozesmála:-D No a kolikrát jsem si řekla úplně: "No ježiš, to je dobrý - ten to tak vystihl!" 

Sečteno podtrženo - půjdu vyplnit předmětové ankety a pěkně se tam rozepíšu a všecko tohle jim tam napíšu! Vite co, já to beru jako to... povinnost svoji:-) Něco jako jít k volbám. Teda pro ostatní - pro mě asi volby už nic neznamenají - já do té politiky nevidim, tak abych dělala "nekvalifikovaná rozhodnutí" - no nevim. To už je podle mě jedno, jestli tam člověk jde nebo ne... Ale jako já myslim, že tou předmětovou anketou se může leccos zlepšit, tak proč ne. No a Večeřovi asi doporučim, aby se zašel zeptat Csaby, jak má vypadat pořádná zkouška na počítaču:-)

—————

Zpět