Nechce se mi zpět k těm médiím, tak ještě nějaké tipy na zkouškové;-)

23.05.2009 16:44

 Děcka, mi se fakt do toho jednoho textu (americký tisk) fakt nechce vracet, tak vám sem ještě napíšu nějaké tipy na zkouškové, až se budete nudit nebo potřebovat nějaké prímové roztpýlení;-)

Takže doporučuju na streamu zkouknout nějaké díly Nahá jsi krásná nebo Ano, šéfe! Je to sranda!

V nahá jsi krásná je jeden gay, který to uvádí - jmenuje se Liborek Šula a je hrozně vysoký. Vždycky, když mu někdo řekně něco hezkého, tak on dělá takové "Jéééé." (to byste ale museli slyšet - já tu neumim nějak písemně vyjádřit tu jeho intonaci - no ale takohé táhlé jééééé to je). Tak on udělá prostě několikrát za každý díl takové "jéééééé". No a on furt ty holky ošahává a vodí je k takové hroší paní, ať jim vybere nějaké spoďáry a ona je dycky obleče do nějakého županu a on si vždycky na to stěžuje, že jsou hrozně moc oblečené a ona mu na to dycky řekně, že by chtěl všecko rozbalené a ať si je jako svlíkne!:-D To je prostě pořád tam - to je na tom to vtipné, že to je v každém díle! No a furt dělá ňáké vtipy na teplouše - furt něco o teplicích řiká a tak:-D No dojemné úplně!:-D Onehdá - ani nevim, jak se to do té hlavy dostalo a už vůbec jsem netušila, že mě může moje vlastní myšlenka tak překvapit a rozesmát - mi tak blesklo hlavou, že se přihlásim do Nahá jsi krásná a hrozně mě to rozesmálo!:-D Ale nebojte děcka, já se nepřihlásim - já se mám ráda. Já na sebe často koukám přes webcameru! Já bych se nenachala ve spoďárech vystavit na masarykáč boha jeho!:-D To jak dyby ani nebyla moje myšlenka - prostě přišla a fakt mě upřímně překvapila děcka!:-D A začla jsem se nahlas smát!:-D

No a Ano, šéfe! To je taky dobré! Tam je plešatý Zdeněk, co furt řiká "kruci prdel" (to je supeeeeer - to budu používat!) a je takový přisprostlý!:-D Na to se mrkněte!

 

—————

Zpět