Nebavilo mě mluvit s ostatníma.

11.05.2009 19:31

 Víte co? Onehdá jsem si všimla zajímavé věci. Úplně mě přestalo bavit mluvit s lidma o věcech. Jakože ne jen také hlody, ale prostě se třeba bavit o tom, co si myslíme a tak. A to já jsem prý kdysi furt někoho otravovala s tim, že si myslim... Nojo:-D Já jsem si totiž začla věci promýšlat v hlavě a podruhé se tym zabývat, když to budu někemu vykládat, to se mi nechtělo. No a taky se mi zoufale zoufale nechtělo otravovat se s formulováním těch svých jako myšlenek a tak. Že když si to myslim, tak se hezky chápu aj bez ňákých hrozně trefných formulací. Si prostě krásně rozumim!:-D Ještě aby ne jako! No ale když to chcete někomu říct, tak se s nim pak musíte třeba přít a tak. No a ani tadyk se mi nechtělo nic psát - proto to tu tak zmíralo poslední měsíc. A to jsem sem chtěla psát o Faunovu labyrintu!

No jako ale děcka! Byla jsem s brašinem a Daliborem u sousedů a pobavili jsme se hezky o divadle a ani mě to nebolelo, tak jsem se hecla a řekla si, že vás zas začnu obohacovat a tak:-D Se máte na co těšit teda!:-P

Jo a teďka jsem byli v Rychvaldu a bylo to dobrý. Sranda byla, ale já si ji už nepamatuju, tak já vás ničím nepoveselím asi, ale tak třeba někdy příště děcka!

Dneska jsem byla v krámu pod barákem a měli tam kilo naložených tvarglí zlevněných z dvou stovek na devadesát korun, tak si asi koupim.

Dalibor poslední dobou vozí výborné buchty a minulý týden dovezl naprosto dokonalé nakládané hermelíny - ony jsou takové pikantní, tak to udělám tatovi - on mě pak bude mít hrozně rád!:-D No a taky tam ještě máme v lednici Daliborův feferonkový salát (ten se taky pro taťku naučim) a česnekovonivovou pomazánku (tu se učit nebudu - to už mi pro tatu přijde moc!). Samé dobroty k nám z toho Dvora chodí!

—————

Zpět