Nakupovací příhoda - zatím nepublikovat!!!

20.09.2008 23:39

Baly jsem v Koryčanech na pouti a mamka chtěla vařit polívku slepičí, tak mě poslala do obchodu pro celer, petržel a mrkev. Já jsem našla celer a mrkev a řikám: "Hele, pani! Vy asi nemáte petržel, co?" a ona: "Ale já myslim, že tam je - tam v tom košíku snad!" Tak já koukám a zas řikám: "Kdeeeee? Tu nic néni!" a ta pani řiká: "Vždyť už ju máš v tom pytlíku!" a já nevěřícně: "Jóóóóó?" a vyvaluju oči na ňu. A ona: "No bodejť" a jakdyby věděla, co potřebuju všecko, úplná jasnovidka prostě, tak řiká: "No a celer je támhleto!" a já se styděla úplně a červená až za ušima řikám: "Aha, děkuju!" a jsem dokoupila všecko, co jsem potřebovala a zaplatila a šla!

Tak to sem píšu kvůli sobě hlavně, páč chcu vědět, kdo to ještě jak já nepozná! A Silbrníková zas přijde a bude držkovat, že jsem blbá!:-D A přitom jsem se ptala brášina a on to taky neví! a Druhý taky ne myslím! Tak vám sem hodím anketku až něco dořešim!

—————

Zpět