Můj skvělý systém učení!

13.06.2009 03:03

Milé děti, tak jsem se rozhodla, že vám popíšu svůj systém učení! Rozhodla jsem se proto, že si chcu prodloužit svoji pauzu. Já mám totiž pro svoje pauzy pevná a jasná pravidla! Takže - mezi každou kapitolkou si můžu loknout mého kafodryjáku a vody, a vždycky si zahraju jednu hru vegas trojkartového solitairu. Takové malé odreagováníčko:-) No a na konci každé velké kapitoly si můžu jít uvařit nové kafe, nalít novou vodu a zahrát si pět her a k tomu pustit hudbu, projít internet a napsat něco na blog. Takže čím dýl píšu, tím delší pauza a poslouchání:-) A zrovna teďka se mi až v půlce pauzy dostahovala hudba, kterou jsem chtěla poslouchat, takže si tu pauzu musim prodloužit psaním na blog! 

Jinak nejsamozřejmější samozřejmostí je, že začnete tak nejdřív o dva až čtyři dny později. Jako když začnete v pátek, tak zjsitíte, že ideální začátek by byl ve středu nebo v úterý a tak. Ale to je jedno. Teď k hudbě mojí!

Víte, co teďka teda poslouchám? Baladu pro banditu! Já na to úplně dostala chuť normálně! Prostě staré dobré doby českých muzikálů, ze zahraničních maximálně tak Cigáni jdou do nebe:-) No já nevim - prostě nějaká ta nostalgie a tak - to na vás občas přijde ani nevíte jak! Krom toho mám zafixované, že Bittová byla kunda a Donutil celkem kunďák. Takový vlasatý a vousatý a mladý - no úplně jiný donutil než teďkonc!:-D Tehdy ještě mladý, co měl rád hospodu a tak. prostě mladý no:-D Já mám ráda mládí. Momentálně jsem zaplavená láskou ke svojemu mládí.

No tak to by mohlo být k tomu mému skvělému systému učení asi tak všecko. Teď akorát přemýšlím, jestli si mám další svoje příspěvky nechat na další pokapitolové pauzy, nebo to ze sebe vychrlit všecko teď. Asi teďka, protože já bych jinak byla nervózní asi. To mě to vědomí nějaké konkrétní nerutinní činnosti hrozně rozptyluje a odvádí od četby - já jsem pak strašně netrpělivá, tak já to asi teďka všecko napíšu.

—————

Zpět