Jak Hanička prožívá zkouškové...

23.05.2009 06:01

 Jojo, už je to tak - další zkouškové. Zatim nejsem nějak extrémně v prdeli. Vlastně teďka se cítim celkem klidně a to i navzdory hektolitrům vypitého kafe (normálně se z kafe úplně brutálně třesu celá). Zrovna se pokoušim zdolat Úvod do studia dějin médií. Od čtvrtka. Nějak to nejde úplně podle mých představ:-D Jsem totiž pomalá děcka! Je toho víc než jsem myslela. Asi to nestihnu, ale víte co - aspoň mám ze sebe dobrý pocit, že tak poctivě a systematicky pokračuju. Ještě mě čeká 300stránková knížka a asi milion vybraných částí, co jsou naskenované v ISu. 

Teď si právě dávám pauzičku, bo jsem dokončila šestou část. (Už ju dělám asi dva dny:-/ No a sedmička bude ještě výživnější:-/) No když už jsem u toho zkouškového, tak se vám pochlubim, že mám první zkoušku za sebou a šest kreditů v kapse. Mám Sex, gender a spoelčnost a mám áčko a chcu, abyste mě všeci pochválili! On to byl test na uzavřené otázky, bylo to nakonec asi jen z přednášek (bo to měli zapsané aj blbouni z ostatních fakult, bo popularizace genderu nebo co - hranice pro absolvování byla úplně komická - 10 bodů z 30), ale jako některé otázky byly dost záludné, abyste věděli, bo víc odpovědí správných klidně. A mám 27 bodů z 30, heč!:-P Pochvalte mě děcka, nebo já budu smutná!

Achjo! No teď se učim na ta média. No a občas se na sebe chodim koukat do zrcadla, bo mám nové džíny (za 270 Kč - heč!:-D) a děsně mi seknou - ještě tak aby mi něco neseklo, žeeee?:-P Já se na sebe ráda koukám. Chjo - měla bych jít na tu sedmičku:-/ Nechce se mi:-/ Jdu. Sorry, že taková nuda to byla děcka!

—————

Zpět