Huráááá! Eduroam!:-D

08.04.2009 20:51

Děckááááá! Hana je nejlepší! Normálně jsem zvládla zprovoznit si ten eduroam, takže už mám na FSS a CPS na noťasu internet!:-D Ale jako těžké to bylo, bo jsem si musela stahovat nějaký certifikát či co, a úplně nějak složitě ho někam strkat aa tak! No ještě teď jsem z toho celá tumpachová a divim se, že se mi to jako povedlo!:-D Ale jsem dobrá, co?

No tak ještě musim tomu noťasu dát nějaké jméno! Já se ještě nerozhodla, jestli je to holka nebo kluk. Ale zatim jsem si řikala, že by to mohl být Bohoušek (Bobo), Zuzanka (nevim, prostě mě to napadlo - ale ne, Zuzanka to asi není), nebo teďka ještě začínám uvažovat nad Geritem (Geritje:-)) - to je nizozemské jméno - čte se přibližně Cheryt nebo Cheri(e)ťje a jmenoval se tak ten blonďatý ušák z Ja zuster, nee zuster, který tam na té střeše v těch slipech a nátělníku krmil ty holuby:-D Jak jsem to sem dávala tehdy:-) No takže noťas bude buď Geritje nebo Bohoušek. Uvidíme uvidíme, co mi bude připadat lepší. No a když se nebudu moct rozhodnout, tak sem dám anketu, abyste mi poradili:-)

—————

Zpět