Děcka, mějte se ráda! Jako sebe hlavně:-D

16.02.2009 01:13

Tak tady pokračuje to velké velké vysvětlení! Mě ten blog začal rozčilovat, protože poslední dobou, co jsem psala, bylo takové dost negativní a takové stěžovací pořád, tak já jsem pak z toho všeho měla aji takový pocit, a proto mě ten blog štval a chtěla jsem mazat. No ale naštěstí jsem to jenom archivovala a u toho jsem si četla třeba dávnější perly perloidní, co jsem vám tu psala, a úplně to na mě dýchlo a došlo mi, že jsem na sebe byla hrozně zlá a měla jsem se málo ráda, tak jsem byla protivná hlavně na sebe, tak jsem měla nechuť něco psát! Tak mi to ale došlo a úplně jsem se rozhodla, že se zas začnu mít ráda jako dřív! Jako já mám strach, abych nebyla jako ta "sluníčková slečna" ale! Jak z ňáké sekty proboha!:-D Já chcu být vesmírná dívka!:-D To bude bezva pak! Budu úplně vesmírná hvězdná planetární dívka z černé díry!

To už zní asi trochu divně, co? To já se jen chtěla pochlubit, že jsem četla tu chytrou knížku pro děti, a že z toho vim, že existuje vesmír a v něm hvězdy a planety a černé díry a tak!:-D

—————

Zpět