Couvající tramvaj!:-O

18.02.2009 21:18

Děckáááá! Já jsem teďka viděla couvat tramvajku! Mě to úplně zfascinovalo! Já nevěřila vlastním očím jako! Jsem šla z CPS na CPS. Z CPS, protože jsem si říkala, že už půjdu prostě dom, no a na CPS proto, že jsem se pak tam bála jít, protože jsem se bála, že tam Laco má nějakou děvuchu, tak jsem si říkala, že asi ještě chvilku počkám, že bych stejně nespala, tak že raději půjdu na CPS, že se mi stejně k tomu, co jsem chtěla dělat doma, hodí počítač, abych se jako ručně neupsala, protože mi to nějak poslední dobou dělá hrozný problém psát ručně - hrozně náročné to je. No a teďka koukám - tyvole, couvá tramvaj! A hrozný kus ještě ke všemu - do zatáčky. No a ještě ke všemu neměla v kabince řidiče! Byla úplně prázdná a jen tak i klidně couvala a řidič stál vzadu u okýnka a koukal z okýnka! To já jsem nevěděla, že oni si můžou jen tak pro radost zacouvat a koukat vzadu z okna jako! Úplně byste se ale lekli, kdybyste tu tramvaj viděli zepředu! Jak couvá a nemá řidiče!:-D Bych se bála, že měl třeba infarkt a teďka leží na dně té tramvaje a když padal při tom infarktu k zemi, tak zmáčknul couvací čudlík, nebo co to tam oni mají za heblata! No ale jako já ho pak spatřila tam vzadu, ale myslela jsem si, že to není řidič, ale nějaký navigátor, asi aby ta tramvajka při couvání do něčeho nenarazila - no znáte to, jak se vždycky naviguje, když je těžké couvání!:-D A jak on zacouval za křižovatku, tak pak hodil blinkr, že jako pojede na opačnou stranu, než z které couval, takže on asi jenom blbě zajel, tak to potřeboval zacouvat. Ale fakt kus couval jako!

Já bych ale nechtěla být tramvajačka - to vám řeknu!

—————

Zpět