Zas kanál asi!

13.06.2009 03:15

 Hej děcka! Pro vás všecky, co jste to tu měli rádi jako kanál uplně vynalézavých rozličných nadávek, vy teď zatleskáte! Já začínám mít úplně intenzivní vnitřní puzení (to je květnatá mluva - co? To mám z toho studia intenzivního teď:-D) po svoji staré mluvě! Já jsem to tak nějak polovědomě omezila no, a teď mi to chybí! Jako ale zas mám strach, že budu mít strach, abych nevypustila nějakou tu piču před babičkou nebo v Rychvaldu. Nebo siaji dám nějakou tu piču do statusu na icq a pak si uvědoomim, že to musim změnit, bo sestřenka jedna, co nechcu, aby si myslela, že jsem ňáké hovado takové kanáloidní, no:-D Ale jako vám, co jste to měli rádi, můžu říct, že se blýská na lepší časy:-D (Právě jsem "blýská" napsala málem jako "blízká" - prašťte mě něčím!)

—————

Zpět