Tak všelijak:-)

22.02.2009 00:45

Tak jsem se seznámila s Daliborem! Je to borec! Takový vtipný!:-D Dost mi připomínal Peťa. Akorát jsem v první chvíli neměla nejmenší tušení, jestli je zrovna opilý, nebo je takový normálně. Byl opilý. Hodně:-D A to bylo teprv devět večer!:-) A není to právník (velká, velká úleva:-D). Studuje historii s filosofií. Hrozně obdivuje mojeho bratra starého - to vám bylo vtipné!:-D S Danem jsme si dneska psali (on byl totiž ve velkém světě - víme? Byl v Británii totiž!) a Dan psal, že je obdivuje všecky tři ten Dalibor!:-D On je asi takový rozený obdivovatel! Ale asi ho mrzí, že mu brácha nesehnal ještě žádnou roli v PODu. Přitom Dalibor je rozený talent! On úplně předváděl mojeho bráchu a Laca (on to skloňuje s Lacou - by mě zajímalo, podle jakého vzoru jako!), a bylo to úplně věrné - úplně jsem svojeho bráchu poznala!

Achjo! To mi připomíná, že až bude venku tepleji, tak budu muset od babičky z Rychvaldu vysomrovat ňáké kytky a budu je muset dovézt do Brna, páč paní správcová, když prý byla kdysi na návštěvě, tak se ptala, jestli tam jako s něma (tam byli kluvi zrovna) bydlí ňáká slečna, že asi jako ne, že to nevypadá. Že tam úplně chybí ženská ruka jako! Tak já si to tam asi vezmu do parády abyste věděli! Já jim to tam nechtěla zasírat nějakýma serepetičkama, když jsem v menšině. Já jako jim nechtěla kazit privát pro "drsné chlap":-P Já ale ve skutečnosti fakt mám úplně ženskou ruku! Úplně jsem teďka začla všecko zašívat a spravovat a taky vařit ňáké věci jsem začla a taky mě baví mít nádobí a vyklízet myčku a tak!

Jinak ostříhání dobrý - jsem Vandě vděčná. Se to už tak nějak ustálilo ty vlasy, tak teďka jde vidět, jaké jsou výborné:-)

Musela jsem si odepsat jedno soc áčko, páč nemám statistickou analýzu dat a zjistila jsem, že je asi tak nějak potřebná. Tak příště.

 

—————

Zpět