Pro Vandu o nákupu.

11.03.2009 18:22

Ještě na ten nákup si pamatuju. Koupila jsem vylizovačku, vyšťavňovač na citróny a vařečku a taky odměrku a hadry na nádobí a to je myslím všechno. No a pak jsem s tím tak šla v takovém tom kusu oblečení, co by se asi měl nazývat kabátem (takové to modré dlouhé s ptentkovýma knoflíkama, co mám - vite co, ne?) a v těch šatech pruhovaných, co nosim na kalhotech. A úplně jsem si připadala hrozně studentsky zase, jakože úplně vybavuju ten privát nebo co:-D Já si v tom oblečení a s těma nákupama připadám vždycky hrozně studentsky! No ale teďka jsem třeba šla ze školy v zelené bundě a kupovala asi čtyři braníky, které jsem nemohla dát do tašky, bo se mi nevlezli (to je tu schválně to měkké i - oni jsou jako živí ti braníci totiž!), tak jsem je nesla v ruce, a to jsem si připadala tak spíš alkoholicky než nějak studentsky intelektuálně:-D

—————

Zpět