Přídavek ke spoďárům:-)

16.02.2009 01:30

Jj, jeden z prvních článků tady:-) A mě úplně dojal, jak byl dojemný (to je hezké, když umíte sami sebe dojmout:-D), tak jsem se odhodlala, že sem napíšu něco podobného - jako spoďárový přídavek. Ono je to sice takové divné a obávám se, že to asi mnozí ani nechcete vědět, tak to raděj nečtěte.  Já nad tím ale poslední dobou přemýšlím, tak to sem napíšu a bude!

Už jsem možná někde psala, jak z duše nenávidím nakupování podprsenek (fuj, to je hnusné, hnusné slovo!:-)). Nakupování kalhotek je dobré - ty jsou veselé a tak. Prostě vyberete obrázek a jdete:-D (Já nenosim děcka kalhotky s obrázkama ale, mi by to přišlo divné mít na tyči živého tvora! Já myslim třeba hvězdičky a tak.) Podprsenky (se vždycky musim oklepat, když to napíšu - já vám odteď místo toho úděsného slova budu psát 1111, a vy budete vědět) - takže 1111 jsou hrozně otravné - já nevim proč, ale nesnášim jejich nakupování. Asi je to tím, že by se "teoreticky" (haha) měly zkoušet a i když znáte velikost, tak vám nemusí sednout a tak. Prostě u kalhotek je všecko hrozně jednoduché a všecko víte přímo, ale 1111 jsou hrozně zákeřné! To já nevim, co je to s těma prsama, že jsou tak jiné asi nebo co! To je asi ňáká chyba v přírodě!

No tak abych se konečně dostala k jádru pudla - akorát jsem vám chtěla napsat (nedávno sjem totiž něco takového řešila), že to nesnáším, a že to řeším tak, že prostě ňákou popadnu (nezkouším - to přece nesnáším) - prostě tak od oka to odhadnu, popadnu ju, koupim ju. Doma to zkusim, kde to nesedí tak to nějak sešiju, odpářu všecky možné slaboduché hovadinky (proč to tam proboha furt dávají - zbytečná práce navíc) a je to!:-D No jako ono to asi zní dost asexuálně děcka, ale já myslím, že můj nejvěrnější čtenář Katka se mnou stejně neměla žádné sexuální aa vdavkové a takové úmysly snad (co, Katko?:-D), tak to snad ani nevadí... A navíc to nevypadá až zas tak špatně jako! (Ano, ano, jsem ješitná švadlenka:-D) Třeba teďka jsem musela akorát dovnitř přišívat ňákou volánovitou věc - to fakt nechápu, k čemu to je - si připadám jak velikonoční vajíčko pak!

No a další problém s 1111 je, že jsem ještě nenarazila na žádnou veselou, co by se mi líbila, což potom vyúsťuje v takové situace (tak jestli se mnou měla Katka nějaké vdavkové úmysly, tak teďka jí to asi přejde úplně!:-D), že pak musim nosit veselé kalhotky se seriózníma 1111, což asi vypadá celkem divně! Ale když já jsem ještě do seriózních kalhotek asi nedorostla nebo co! Já bych měla blok psychický si je obléct, já bych se cítila určitě nesvá!:-D

Hej děcka, já si teďka připadám dost divně, že jsem to sem napsala a úplně nevim, jestli to není takové dost blbé sem psát, ale zas když už je to také dlouhé, tak je mi divné to mazat. Krom toho je tenhle příspěvek hrozně důležitý v tom, že už navždycky víte, co je 1111!

—————

Zpět