Poraďte - co s Bohouškem?:,-(

04.07.2009 03:46

Děcka, já se hrozně bojim o Bohouška! Já jsem se snažila něco odinstalovat a přitom jsem asi nějak aktivovala jakýsi vir a Bohouš se pak choval divně:-( Vir nešel hodit vyléčit, tak jsem ho chtěla dát do truhly, jenže to mi psalo něco o destabilizaci systému, ale já jsem byla zoufalá, tak jsem to potvrdila (no co jsem s tím virem měla dělat?) a on najednou zamrznul, tak jsem ho chtěla přepnout do správce úloh, abych ten hnusný program ukončila, jenže to zamrznul aji tam a nic nešlo, tak jsem ho zaklapla a odklapla a on byl celý černý a nic s nim nešlo, tak jsem ho vypla a zapla a tam mi to na té černé obrazovce psalo, že to nebylo řádně ukončeno, tak musim najet přes nouzový režim. Tak jsem vybrala jeden ze tří možných nouzových režimů a on najel a vypadá normálně, ale já se o něj hrozně bojim, že má v sobě nějaký vir a - já to nemůžu napsat! - no bojim se o něj prostě:´-( Tak mi někdo proboha poraďte, co s nim mám dělat? Jako já to teďka projíždim AVG, ale ono je na pytel prý celkem a celé se mi to nějak nezdá:-( SE o něj bojim prostě:´-( Poraďte někdo!

—————

Zpět