Pátek třináctého, nizozemský film a moje cesta z hospody. No a dobrotivý Frkáč!:-D

13.03.2009 11:00

Děckááá, dneska je pátek třináctého! Věděli jste o tom? Mě to úplně překvapilo, že už zas! Ale jako já mám ráda pátky třináctého - mi připadá ten den takový vyjímečný potom! No jako ale k tomuhle se vrátím později - já vás pak upozorním, až nastane ta chvíle. Teďka začnu od začátku.

Tak já jsem včera byla s Frkáčem na nizozemský film v ClubWashi. Ona mě zvala, ať tam jdu, že Sofie se s tim tak zařizuje a že tam málo lidí chodí, tak že to k ní bude takové hezké, když jí tam zvednu návštěvnost. Ten film byl ale v nizozemském znění s francouzskými titulky, ale tak já chtěla udělat dobrý skutek pro Sofie, tak jsem šla, aj když jsem byla přesvědčená, že z toho budu mít jedno velké nic... No nakonec ale dobrý celkem! To byl totiž film o nějaké staré pani postižené, tak tam často mluvili tak jednoduše, tak jsem z toho aj já něco měla:-) Jako že jsem někdy v hrubých a někdy i v jasných obrysech věděla, o co jde, tak mi to přišlo vtipné. No ale Sofie věděla, že já nemluvím nizozemsky, tak pak na mě po tom filmu zkoušela francouzsky a mě to hrozně vyděsilo (přitom bych uměla tak krásně říct, že nemluvím, francouzsky, že jenom trošičku rozumím), tak jsem se zatvářila hrozně zděšeně a tak ona na mě anglicky, tak já jsem radši ukazovala jenom na Martinu, ať to jako vysvětlí (to jak jsem byla v tom šoku:-D), no a Maartina pak řikala, že si Sofie bude myslet, že jsem byla na tom filmu, protože jsem tež postižák, tak jsem se šla kouknout:-)

No ale moc hodná na mě Sofie byla potom - moc milá je - ona byla nadšená, že umim říct nizozemsky žába a prasátko a čtvrtek a vtipný a roztomilý a úplně ji nadchnul grep - já ho umim říct vlámsky!:-D

No ale jako pak jsme šly s Frkáčem dom (teda do jiné hospody vlastně), a tam byl velká kaluž a já ju chtěla překročit, jenže ona byla fakt velká a jak byla ta cesta mokrá, tak mi to tam podjelo a já to jako se snažila vyvážit asi pět sekund, ale jako nějak se nepoštěstilo, tak jsem tam hodila hroznou mrchu a přišlo mi, že jsem si musela vyhodit klouby snad (jako kyčle), ale to jenom tak že tu bolest nejdřív vůbec nečekáte - tak děsivý ten pád nebyl zas! Blbé bylo spíš to, že jsem do té kaluže tak šikovně žuchla, že jsem měla všecko mokré úplně - teda jenom kalhoty, ale ty fakt celé! No tak ještě že je ten ClubWash tak blízko k nám dom, páč jsem se mohla převlíct aspoň a dobrý. No a pak jsme byly u Frkáča a Frkáč se se mnou podělil o šunku a taky uvařil vajíčka, tak mu jsem vděčná za jeho dobrotu a musim mu to někdy oplatit jako!

Jo a ještě dodatek poslední - dneska jsem se chtěla přefotit konečně na ten IS, aby se mnou někdo chtěl být ve skupině, ale nenašla jsem tu botanickou nakonec, a přitom jsem myslela, že vim, kde to je. Tak možná ve středu snad - já musim asi aji postupně sbírat odvahu a tak.

No a jako už se těšim na další film nizozemský, protože mi se líbí, jak to tam vypadá v tom "sále" - tak zajímavě hrozně - kdo jste tam nebyl, tak se tam musíte podívat - vo tom žádná:-D

Tak se mějte děcka - já teďka musim číst toho Alexandera do menšin - se mi nechce jako, ale musim, tak já do toho jdu, tak čuste zatim!

—————

Zpět