Oranžový pán s helmou!:-D

19.05.2009 15:10

Děcká - žvot je krutý ke mně - jako fakt! Zas se nám posral internet - zítra mám zkoušku, co ještě včera vypadala dost děsivě (teď už snad vypadá trochu přívětivěji) - no ale jako každopádně se netěšim. 25. května mám zkoušky, o které jsem si myslela, že bude s prstem v nose, ale jako viděla jsem otázky a to teda potěš:-/ No takže začínám celkem stresovat! Dneska jsem vstávala v půl šesté a že jedu do Brna. Dobrý slejvák - škoda že nám nejde ten internet doma, mohla jsem si tu bouřku pořádně užít - takhle jsem jí ujela:-(

No ale jako ve vlaku jsem si hodila dvacet - semo tamo jsem se probudila - koukám kolem sebe - dobré Brno ještě nikde. Tam jak to stojí za Vyškovem jsem zas usla a zdál se mi fajn sen (se mi zdál i jak jsem to dospávala na privu dobrý sen - jsme měli na privu nějakou blonďatou spolubydlící a ona měla papouška kakadu a on byl úplně super, no a pak tam byla mama a Hondzek aji a my hráli Cimrmana:-D). Pak už jenom slyšim něco jako "Slečno! Slečno!" Otevřu oči a on na mě kouká takový sympatický (jako bodrácký:-D) oranžový pán s helmou - takoví ti, co dělají na nádražích - ti mi přijdou super! Bych s něma chtěla chodit na pivo!:-D No tak řikám: "No ježiš! Brno! To dik, že jste mě vzbudil." No a ona na to něco, že vstávat se musí nebo co:-D No jako ale úplně mi ta jeho oranžovost prozářila den - to vám povim na rovinu. Ještě když nosí ty helmy! No to už je úplně bájo!

A minulý týden ke mně prohodil vtípek Střítecký, jak jsme se míjeli ve dveřích, tak dobrý:-)

Ale zítra mám strach - se mi nechce koukat do těch zápisků z genderu:-/

—————

Zpět