Není už té sebelásky moc?

02.07.2009 04:21

Tak mě teď nějak napadlo, jestli už té sebelásky náhodou není trochu moc. Jako ale já si asi nemůžu pomoct:-D Mě to prostě tak popadne, tak to na mě sedne... Já se prostě zbožňuju asi! Jako jasně, že mívám i slabé chvilky - no každý vztah si musí projít občas nějakou tou krizí přece:-D Ale já se vám mám tak ráda! Až si někdy řikám, jestli to je vůbec dobrý! Jako pro mě! Abych pak o sobě nezískala zkreslené představy! Vite co, aby pak pro mě nebyla stresující případná srážka s realitou! Třeba jako tehdy, kddyž jsem zjistila, že jsem to já, kdo nemá normální palce na nohou! Jsem byla kdysi totiž přesvědčená, že všeci kolem mě mají ňáké divné a ošklivé palce, a že jsem snad jediná, kdo je má krásné. No a pak jsem zjistila, že ten s divnýma palcema jsem já:,-( To je vám normálně zajímavé z hlediska té socializace jako! No to je fuk. Já vás nebudu zatěžovat - beztak bych mlela samé p*čoviny:-D

No a na závěr vám jenom napíšu, že jsem četla povídku od jedné holky z FSS (pro Martinu a možná pro Radka - ta divná, co se furt tak děsivě směje - trochu jako ta holka na W z Adamsovy rodiny, a tak nmepřirozeně rovně stojí, jakoby měla v prdeli pravítko a otáčí hlavou jak holub) - no a z té povídky jsem se málem poblila kolik tam bylo klišé!:-D

Jinak sorry za ty chyby - to je tím, že mámě černou klávesnici a mi je blbé takhle ráno svítit, tak na ty písmenka moc nevidim a občas to ujede, no.

—————

Zpět