Ksichtíte se na počítač?

16.02.2009 13:19

Ten počítač je takový hrozně interaktivní - to je skoro jakdyby jste komunikovali s ňákou osobností! On má úplně svoji osobnost prostě! Já ho nedokážu vnímat čistě jako věc, já na něj dělám ksichty, když mi nechce být po vůli! Když třeba chcu najít na slovníku nějaké sousloví a on mi ukáže, že ho nezná, tak se trochu zaksichtím, aby se jako neposral - nebo když mi nechce něco otevřít, že tam nemám přístup a tak. Aby se neposral jako! Já to vyfotim, co na něj dělám (já to totiž přesně vim) a já vám to sem hodím. Taťka totiž koupil přátelský foťák, co je asi aj pro blbý!:-D Jako určitě se na něm dá dělat spousta různých věcí, ale taky ho můžete prostě jenom vytáhnout, zmáčknout a máte fotku!:-) Úplně jak zázra prostě! Jsem s nim už udělala Jožistovi pár fotek, abych si navždycky pamatovala, jak byl kdysi krásný, jestli nám zhnije jako Indy a bude na stará kolena vypadat jako nějaký měch! Když nad tím tak přemýšlím, tak vlastně Indys vypadá trochu jak dudy! Též taký měch překypující bachratý!:-D

—————

Zpět