Hloupnu nebo chytrám?

02.06.2009 00:16

Dneska jsem si psala chvilu s Martinou po icq a ona se mi smála, že dělám moře pravopisných chyb. Jako já to na sobě taky pozoruju. Třeba jak jsme psaly s babama tu skupinovku, tak jsem se kolikrát fakt styděla, jaké chyby mi musely opravit:-) No jentak pro představu vám tady vypíšu pár chybiček z dnešní konverzace s Frkáčem - podstivý místo poctivý, zpravit místo spravit, hlubší místo hlupší (jako od slova hlupý, ne hluboký) a ještě cosi. Dneska mě ale napadla zajímavá myšlenka - že jako to třeba znamená, že začínám být chytrá holka - třeba Volek taky nemusel psát dycky jak troglodyt! Jaké to jsou hlavy ten Volek a Nedbálková a jaké šílené chyby dělají! Třeba člověk, když začíná být chytrý, prostě už nemá v hlavě místo na gramatiku!:-D 

Jo, a víte na co jsem přišla? Že čím víc překladů z francouzštiny čtu, tím víc dělám chyb, a taky dělám chyby od té doby, co nám zadávají texty v angličtině. Ta fránina musí mít nějakou podivnou jazykovou strukturu, protože jak Foucault, tak Bourdieu, mají burtálně dlouhé věty, ale fakt jako nepřirozeně. No a ajina mi hlavně mrví čárky ve větách - ona je též hrozně divná...

******Odsud už to nečtěte, pokud jste v prdeli a nemáte náladu na něčí úspěchy:-D******

No jinak se vám chcu pochlubit, že mi v e-přihlášce svítí, že mě na ty mediálky přijali, takže hned co budu mít za sebou tyhlety tři zkoušky, začnu obíhat všecky možné lidi, aby mi jako dovolili přestoupit a budu se ohánět tim přijetím. No ale stejně mám strach, že nedostuduju, že to jako nezvládnu! Alee tak aspoň mě to bude bavit, že:-D BSS bych asi taky nedostudovala... 

Taky se chcu pochlubit, že nám vzali na první pokus obě skupinové práce do obecné sociologické teorie, co byly na ty anglické texty.

Ještě bych se ráda chlubila něčim, ale už asi moc nemám čim:-D Škoda, no. Doufám, že se budu mít čim chlubit po zítřku, pozítřku a popozítřku, i když to jako nevidim úplně nejrůžověji (jj, místo abych šrotila píšu sem a doufám:-)).

Jo vlastně ještě jedna věc na chlubení - Fafejta mi vzal esej do konstrukce menšin a to jsem z té práce byla dost v dupě, bo jsem nejdřív přišla na téma, jenže pak jsem o tom hrozně přemýšlela a přišlo mi to čím dál tím víc super, jenže pak jsem začla psát a to byl porod a přišlo mi to hrozně debilní. Tak jsem to předělala a řikala si, že teda za to bod nebude a že to nestihnu už opravit, bo opravovat se může jen do druhého a já to odevzdala 30. tak jsem myslela, že on to do té doby neopraví. Ale opravil to fakt rychle a psal, že přijímá a dal mi dva body:-D (to je jako nejvíc děcka, abyste si nemysleli:-P) 

—————

Zpět