Hana je čím dál tím chytřejší II. - síťovka a kondomy

28.03.2009 18:08

Děcka - možná si někdo matně vzpomínáte, jak jsem tady onehdá psala o takových těch věcech, které mi doma nebo někde nakecali, a já tomu pak věřila až do ... dlouho prostě:-) Jako to je sranda! Úplně takové soukromé mýty! A prostě jsem o tom nepřemýšlala, bo víte jak - autorita mi to řekla, a mě nikdy nenapadlo to jako zpochybnit! No tak krásně to funguje!:-D

Třeba to s těma šumákama a roztrženým jícnem a roupama z cukru...

No a teďka ve vlaku jsem si vzpomněla na dalších pár věcí. Nejdřív teda nechám takové ty "soukromé mýty z dětství" a akorát vám řeknu, že jsem si docela dlouho myslela, že se říká "obvzduší" a "obvzvlášť":-) No a teďka ty mýty a omyly a tak.

Tak já začnu síťovkou. Pančelka, co jsme ju měli od třetí do páté třídy nás brala do divadla v rámci školy a vykládala, co si máme vzít s sebou. Ať se hezky oblečeme a umyjeme řikala a jízdenku za tři koruny, ať si vezmem, no a jeden spolužák, který s náma aji chodil na gympl děcka a hraje na pozoun, ten se ptal, jestli musí mít lístek, když má síťovku a pančelka řikala, že to samozřejmě nemusí, no a já nechápala, proč lidi se síťovkou nemusí mít lístek a že to ale musí vypadat blbě, když takový kluk jede v tramvajce do divadla se síťovkou!:-D Já totiž to slovo znala akorát od babičky - ona ju dycky nosiula na nákup totiž, tak já nevěděla, že se tak řiká aj šalinkartě a úplně jsem to považovala za záhadu a vůbec jsem to nechápala!:-D

No a ty kondomy - to jsem si jen tak vzpomněla. To jsme byly s kamarádama venku a našli jsme kondom (to jsme byli prcci), no a kamarádka řikala, že se na to nesmí šahat, že rozbalené kondomy jsou jedovaté - že to jak jsou kluzké, tak jsou jedovaté:-D No jako já to chápu - vysvětlujte děcku, ať nešmatá na kondomy, co se válí na ulici!:-) To mi přijde takové vtipné, jaké různé mýty si ti rodiče pro ty děcka vymýšlí, aby to jako bylo dost úderné!:-D

—————

Zpět