Čištění se protahuje...:-/

15.02.2009 22:41

Tak to čištění mi nejde moc od ruky, protože je to dost nepříjemná povinnost a nepříjemné povinnosti já z přemíry sebelásky odkládám tradičně na dobu pozdější. Ale všichni, kteří jste z toho čištění nervózní se klidně uklidněte, protože já to zvládnu zkrotit tady, o tom žádná! Víte co! Ten blog je totiž zahrada a já ji nechala nekontrolovaně růst a teďka ju musim trochu ošetřit, aby se tu všem mojim kytičkám dobře rostlo! Muhaha, to zní ale krásně úchylně!:-D Takže vězte, že si dávám předsevzetí nebo co, že to tady během dalšího týdne vyčistím (já si totiž všecko archivuju, abych pak jako stará a slavná mohla vydat své paměti, tak to zabírá dost času a celkově je to mnohem otravnější než běžné mazání - mažu ráda, archivuju nerada). A všecky perloidní myšlenky si pamatuju nebo je mám zapsané, tak se nebojte, že bych vás někoho ochudilo o něco - chraň bůh!

PS: Tohle do vyčištění nepočká - to musí jít ven hned! Mám nového spolubydliče, který mi vzal můj roh, tak jsem teď z toho spolubydlení taková rozpačitá - jako smíšené pocity, tak já doufám, že bude fajn, tak mi držte palce, ať mi to  s ním hezky bydlí!

—————

Zpět