Čerstvé novinky o spolubydličovi!

16.02.2009 01:46

Tak jak asi většina z vás ví, má Hana nového spolubydliče! Ještě se s ním neviděla, ale asi měsíc už s ním bydlí! A teď se začíná bát! Přišla totiž do pokoje dneska svojeho a její matračka byla přestěhovaná z jějího rohu do jiného, tak je z toho teď taková smutná, protože ona si to tam hrozně krásně přestěhovala a upravila si ošklivější roh, aby mohla hezčí nabídnout Daliborovi, a měla z toho radost, že ten původně horší se pod jejím vedením změnil k nepoznání do krásy, a teďka přijde, a její upravený roh už není její;-( A co je nejhorší, že nikdo z lidí, kteří se to dozvěděli (celkem dva kusy) neprojevil dostatečnou účast!:,-(

Mimoto jednomu kusu poslala Hana taky krásnou pohádku z dětství na rozveselení a krásnou pohádku na youtube a též jako bez reakce, což je smutné, protože ty dvě pohádky jsou úplně hrozně pěkné, tak jsem teďka smutná, že se to někomu nelíbí! To druhý kus dostal sice jinou pohádku (aji s obrázkama, ale já jsem prvního kusa nechtěla otravovat obrázkama - on možná na ty obrázky tak není - on je možná takový víc seriózní, no), ale youtube stejné! No a na zdrcující zprávu o mojem rohu nezareagoval dostatečně nikdo jako! (Vidíte děcka, tady se hodí to s tím když jste hodní - sice otravuju všecky z ňákýma blbostma, ale nikdo kromě těch dvou kusů se na mě nebude zlobit, protože jsem to myslela hodně! Já vám tady svoje perly perloidní ukazuju názorně na praktických příkladech!:-D)

Ale zpátky k Daliborovi! Já tam za chvilu budu muset jít a bojim se, že už bude doma a že tam bude spát, a že to bude divné, až tam přijdu, protože jako nevim, jestli si tam někoho nepřivede (no jako jestli je po jednom spolubydličovi, tak Martina říkala, že bych se měla bát, abychom v tom pokoju nebydleli spíš ve třech:-D) nebo jestli jako bude spát nějak vhodně oděn (snad jo, když je tam kosa, ale to byste se divili, kolik lidí spí třeba nahých sami (já se divila!). Tak se bojim. Ale tak já projistotu ten pokoj uvedla do takového stavu, aby bylo vidět, že jako někdo přijel, no!:-) To bylo prozíravé ode mě!

Já ale jako nechcu z Dalibora dělat něco co není proboha! To se ho zas nebojte! To já ho vůbec neznám vlastně ani!:-) Já jen píšu svoje strachy jako, žádnou pravdu tak se nebojte!:-D

PS: tu pohádku youtube vám sem pak hodím aj s výkladem, abyste to správně pochopili, docenili a tak!:-)

—————

Zpět