Bydlení s Frkáčem - staré dobré časy!

14.03.2009 18:34

Děckáááá, já jsem našla fotky z Brna, jak jsem tam z nějakého zapomenutého důvodu brala foťák a jak byl Frkáč nemocný a furt se fotil na té koleji:-D Ale jako úplně nostalgie, jak jsem to viděla ty fotky - jak jsme spolu s Frkáčem bydlely, že to bylo takové dobré, až na to, že mu někdo skoro na začátku ukradnul klíče, tak jsme měly jenom jedny do konce roku:-D To bylo dobrý to bydlení ale!:-D No ale jako teďka, teďka je to taky výborný - srandy kopec, protože jsou všeci takoví srandovní na tom bytě!:-D Kdybych byla nadšenější sociolog, tak je můžu úplně zkoumat všecky!:-D No já vám tam jednu fotku hodila do fotogalerie, ať se můžete pokochat stonajícím Frkáčem! On mi to dovolil, abych sem dala ňákou její fotku třeba. Ale jako to já tim nebudu plýtvat, aby se to nevykoukalo! To by byla věčná škoda! Tak se kochejte, dokud můžete, páč já to dám pryč zas!

—————

Zpět