Bojím se cesty vlakem!

01.03.2009 12:37

Achjo! Chtěla jsem přes víkend zůstat v Brně, ale nakonec jsem musela kvůli jednomu úkolu jet v pátek večer domů. Vlak nebyl nějak extrémně narvaný. Jako prázdná kupéčka nebyla, ale mohli jste si docela dobře vybrat místo k sezení. Já šla dopředu, do takového toho velkého kupéčka, co je v nových vagónech. Sededla tam nebyla naproti sobě, ale spíš jako v kině. U zdi tři sedadla a předtím prostor sotva na nohy a koukali jste do zad dalších dvou sedadel. Hodila jsem si krosnu na jedno z těch tří prázdných sedadel (to je k oknu) a šla si sníst na chodbičku hamburgr, co jsem si koupila na hlad. Já nerada jím v kupéčku. Jedla jsem a měla radost z volného vlaku, jenže pak se ještě začli courat lidi (což bylo dost otravné) a jeden páreček (oni nejdřív tak nějak zkoumali, co tam dělá ta krosna a jestli ta je asi volno a já doufala, že odejdou, když to nezjistí, tak jsem dělala mrtvého brouka a mlčela, ale to byla chyba) mi uvěznil moji krosnu, páč obsadil ty zbývající dvě sedadla.

Já jsem si řikala, že teda nevadí, že až to dojim, tak teda budu mít společnost. Jenže já jsem dojedla a okem jsem zavadila o sklo na chodbičce, které je teda dost zrcadloidní, když je v chodbě rožnuto, a co nevidim! Oni byli asi nějak jako dost zamilovaní a asi jako aji celkem čerstvě, páč se k sobě jako fakt hodně měli - se tam úplně ošahávali a dost akčně se líbali a já si řikala, ježiš, no teďka tam teda nepolezu. Jenže oni to dělali furt a já se smířila s tím, že asi celou cestu strávím na chodbičce, páč nemusím být u všeho, že. Při představě, že by chtěli jet až do Ostravy, se mi chtělo plakat! Jsem byla dost unavená, ale tam by mě fakt nedostali ani párem volů. KDyby seděli aspoň na těch dvou sedačkách u okýnka, tak bych si vedle nich aji sedla, ale takhle bych tam byla zaklíněná a uvězněná jima! Naštěstí vystupovali v Přerově - to se mi fakt ulevilo! Aspoň, že jsem měla na té chodbě MP3.

Ale děcka! Já vám dám ponaučení! Nikdy nedělejte mrtvého brouka, když vám chce páreček zasednou místo a nikdy takhle nikoho neomezujte, že se budete někde ošahávat - to si to radši nechte na doma!  To já ani nemám ráda, když se lidi ve froontě nějak moc líbají, protože ve frontě jste na sebe napresovaní celkem, máte mezi sebou obvykle všehovšudy třicet centimetrů a ono to není nic příjemného, mít před ksichtem takový oblizující se pár! Ve frontě je člověk prostě moc blízko "akci". No tak se musíte koukat jinam - div si hlavu nevykroutíte, a stejnak furt slyšíte, jak vám ti dva mlaskají do ucha! Podle mě by lidi takové věci neměli dělat, když jsou moc blízko ostatním - takže fronty, určitá kupéčka, letadla, busy, plné tramvaje, kina, divadla a tak.

Ale jako uznávám, že oproti tomu, co jsem slyšela od Hondzka o intru, to je úplně čajíček, to co popisuju:-D

—————

Zpět