Anketa: Nejhezčí fotka Frkáča a Nosáča!:-D

05.04.2009 02:29

Tak se mi konečně dostaly do rukou fotky z Frkáčovýho foťáku! Spoléhám na vaši inteligenci a věřím, že všeci víte, k čemu tenhleten blog vlastně je! Pro ty odolnější, kteří neví a tápou, teda opakuju, že tu je proto, aby si tu Hana dělala, co se jí zachce, především aby si tu mohla stěžovat a chválit se a všemožně podporovat uctívání a adorování toho... kultu svojeho nebo co:-D A taky teda obdivování dalších výborných lidí:-D

No ale jako abych zas nevypadala moc sebestředně a jako sobec, tak vám to tu zas udělám kapku interaktivní:-P Můžete hlasovat, na které ze čtyř fotek mě a Frkáča, nám to nejvíc sluší!:-D (Frkáč řikal, že ho sem můžu dávat, a kdyby se mu to znelíbilo, tak si pište, že stačí říct a hnedka ho sundám - to se nemusíš bát Frkáču!)

No a tak když už jsem u toho psaní, tak sem ještě napíšu, jak vypadají na těch fotkách ostatní:-D No tak Frkáč - no nádhera - co dodat? Vanda tam má jednu výbornou fotku - to já bych v životě chtěla vypadat jak ona na té fotce, kdybych si jako mohla vybrat - úplně takový jemný ksicht tam má!:-D No a Katka je tam drsňačka! Dvě blondýny tam mají taky asi čtyři fotky společné, a na všech vypadají úplně stejně jako!:-D To není taká rozmanitost jak u nás s Frkáčem!:-D No Kuba je tam urputný, Prcek je tam veselý a dobrosrdečný zas, Katka je tam znuděná a Radkovi se tam obdivuhodně lesknou vlasy!:-D Jo a ještě blonďatá Lucka tam má jednu super fotky - veselou a rozjařenou! No kočka jako!:-)

Tak jo děcka, tak tu máte tu anketu pak vpravo!

*EDIT: Děcka! Já na to teďka koukám, jak sem sem hezky ty fotky dala a musim vám říct, že by mě ani ve snu nenapadlo, že to tu pak bude vypadat tak hezky!:-D To já si sem asi furt budu na kraj házet ňáké fotky s takovou! Fakt dobře to vypadá! No a ještě jsem vám chtěla napsat, že jsem do té ankety chtěla dát možnost, že všecky jsou nejkrásnější, jenže to bychom pak nic nezjistili! To je takový zákon, když děláte dotazník, který se tomu jako věnuje, ale mi se to sem nechce vypisovat, tak nic radši!

A ještě vám chcu říct, že se mi vždycky líbí, jak bývají různá hlasování: "Pokud se vám nejvíc líbí blablabl, zvolte blablabla..." Mi to přijde srandovní, tak jsem to sem taky napsala!:-)

—————

Zpět