Aaaaaaaah...

23.06.2009 00:20

 Ejejej, je mi ouzko! já mám asi tak nějak strach ze všeho... Všecko se to komplikuje a znejasňuje a tak. Povolili mi přestup (to je hurá), ale taky se začínám bát, co z toho bude. Jak to bude s poplatkama a tak. Jsem myslela, že to bude právěže vpoho takhle, ale teďka začínám být nervózní. No a teďka mě štve, že si budu muset všechny předměty nechat uznat - tzn. zaregistrovat a pak nechat uznat. Problém je v tom, že minimálně dva předměty už se nevypisujou, takže nemám jak registrovat. Horší ale je, že budu muset řešit nějak postup do dalšího semestru, protože u toho nového studia teď prostě nemám vůbec žádné kredity. Takže zase vyřizování na studijním. Jsem myslela, že mi normálně všechny ty kredity přepíšou do nového studia:-( Tak a další problém je, že se zase nedostanu do angličtinu (tu už bych fakt potřebovala udělat), protože zase budu v poslední registrační vlně, i když kreditově jsem vlastně v první. To, že se nedostanu do některých volitelných, co jsou hodně omezené pal čert - stejně na to nebudu mít čas. Ale bojim se, že mi fakt nedají výjimku v té angličtině. I když teda když jim vysvětlím tu situaci, tak by snad mohli:-/ 

Nevim - je to komplikované. Ani nevim, jestli vůbec někdy něco vystuduju:-( 

Možná jsem měla do kolonky "semestr" napsat až ten následující a všecko by bylo snazší, ale ta paní na sekretariátu říkala, že tam má být ten současný, no:-(

—————

Zpět